D.U.K.

PREKIŲ KREPŠELIO FORMAVIMAS

 

Kaip žinoti ar prekės kaina nurodyta su mūsų įmonei pagal sutartį priklausančia nuolaida?

Jeigu prie prekės kainos yra nurodyta nubraukta „sena kaina“, tuomet matote kainą su Jums priklausančia nuolaida. Prekėms, kurioms taikoma speciali kaina (savaitės prekės, akcija), nubraukta „sena kaina“ gali būti ir nerodoma, jeigu joms papildoma nuolaida nėra taikoma

 

Ar galima gauti nuolaidą SLO e-parduotuvėje?

Nuolaidos yra suteikiamos Klientams, kurie yra pasirašę pirkimo-pardavimo sutartį su mūsų įmone. Jei šiuo metu dar neturite pasirašę sutarties su SLO ir norėtumėte sužinoti apie galimybę ją pasirašyti, susisiekite tel. +370 5 215 00 70, el. paštu biuras@slo.lt arba atvykite į artimiausią SLO skyrių.

 

Kaip žinoti ar šiuo metu turite prekę sandėlyje?
Prie kiekvienos prekės yra nurodyta prekės būsena, tačiau, kad ši būsena būtų rodoma, būtina prisijungti.

- prekę turime savo sandėlyje
- prekė kelyje ir artimiausiu metu pasieks mūsų sandėlį
- prekė pristatoma pagal kliento užsakymą, kadangi jų nuolat nesandėliuojame

 

Jeigu prie prekės nurodyta „Prekė kelyje“ arba „Prekė pristatoma pagal užsakymą“, kaip sužinoti jos pristatymo terminą?
Parašykite mums support.lt@slo.lt arba kreipkitės telefonu +370 5 215 00 70

 

 

UŽSAKYMO PROCESAS

 

Kaip atlikti užsakymą?
Norint atlikti užsakymą SLO e-parduotuvėje reikia atlikti 5 paprastus žingsnius.

 

1 žingsnis: Prisijungti
Norint pradėti naudotis SLO e-parduotuve pirmiausia Jums reikės užsiregistruoti, užpildant trumpą pirkėjo registracijos formą. Registracija leis Jums matyti prekių kainas, ar turime jas sandėlyje bei atlikti tolimesnius pirkimo žingsnius. Jeigu jau esate užsiregistravę, tiesiog prisijunkite naudodami savo el. pašto adresą bei slaptažodį, kurį pasirinkote registracijos metu.


2 žingsnis: Suformuoti prekių krepšelį
Išsirinkti prekę galėsite iš kairiajame puslapio meniu esančių prekių kategorijų arba paieškos laukelyje įvedus prekės pavadinimą ar kodą. Jeigu nerandate reikiamos prekės, parašykite mums support.lt@slo.lt arba kreipkitės telefonu +370 5 2150070. Suradus norimą prekę, nurodykite reikiamą jos kiekį ir spauskite “Į krepšelį“. Baigus formuoti prekių krepšelį paspaudus viršutinėje meniu juostoje esantį mygtuką „Peržiūrėti prekes“, pamatysite pilną savo prekių krepšelį, kur esant poreikiui galėsite pakoreguoti prekių kiekius ar ištrinti nebereikalingas prekių krepšelio prekes.


3 žingsnis: Pasirinkti pristatymo būdą
Galimi pristatymo būdai:
– jei prekę atsiimsite patys, pasirinkti vieną iš SLO skyrių (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys)
– Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje


4 žingsnis: Apmokėti
Galimi būdai apmokėti už prekes :
– apmokėjimas pagal su UAB „SLO Lithuania“ pasirašytos sutarties sąlygas
– išankstiniu pavedimu
– per pasirinkto banko elektroninės bankininkystės sistemą (po užsakymo patvirtinimo iš karto būsite nukreiptas į savo el. bankininkystės sistemą)
– grynaisiais pinigais arba banko kortele (galioja atvykus į SLO skyrių atsiimti prekių). Jei prekės pristatomos kliento nurodytu adresu, šios galimybės nėra.


5 žingsnis: Paruošta
Susipažinus su e-parduotuvės Taisyklėmis ir Grąžinimo teisėmis, prie jų uždėjus varnelę bei patvirtinus pirkimą (spaudžiant „Paruošta“), Jūsų užsakymas bus pateiktas vykdymui. El. paštu gausite patvirtinimą apie užsakytas prekes.


Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Užsakymo anuliavimas galimas, jeigu prekės klientui dar nebuvo išsiųstos ir jos yra nuolat sandėliuojamos mūsų sandėlyje. Anuliuoti užsakymą arba pasiteirauti dėl galimybės užsakymą anuliuoti ir kitais atvejais galite paskambinę telefonu +370 5 215 00 70 arba parašę mums el. laišką support.lt@slo.lt

 

Ką daryti jeigu užsisakiau prekę, kurios šiuo metu sandėlyje neturite ir sužinojęs prekės pristatymo terminą, nusprendžiau, kad jis man netinkamas?
Kuomet užsakote prekę, kurios sandėlyje neturime, mes kreipiamės į prekės gamintoją dėl jos pristatymo termino ir apie jį informuojame Jus. Jeigu numatomas prekės pristatymo terminas Jūsų netenkina,  užsakymą galite atšaukti.

 

Kada pradedate vykdyti užsakymą?
Jūsų užsakymas pradedamas vykdyti gavus apmokėjimą, o jeigu turite pasirašę sutartį su mūsų įmone - užsakymas pradedamas vykdyti iškarto po užsakymo pateikimo.
Jei prekes turime sandėlyje, jos pradedamos ruošti išsiuntimui ar atsiėmimui. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiame paklausimą tiekėjui dėl numatomo pristatymo termino. Jeigu numatomas pristatymo terminas Jums tinkamas, užsakome prekes iš gamintojo.
Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu arba telefonu, o iškilus nesklandumams - iš karto apie tai pranešime.

 

ATSISKAITYMAS UŽ PREKES


Kaip žinoti, ar pavedimas sėkmingas?
Jei pavedimą darėte naudojant internetinės bankininkystės sistemas, jį matysime iš karto. Jei darėte paprastą pavedimą, gali tekti palaukti parą laiko (priklauso nuo to, iš kokio banko sąskaitos pervedėte pinigus) kol pamatysime, kad pavedimas gautas.

 

Kaip gauti sąskaitą faktūrą už įsigytas prekes?
Sąskaitą faktūrą atsiųsime Jums kartu su Jūsų užsakymu. Sąskaita – faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.

 

Kaip susigrąžinti pinigus už atšauktą užsakymą?
El. paštu support.lt@slo.lt reikia atsiųsti laisvos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo, nurodant užsakymo numerį bei sąskaitos ( į kurią pinigai turi būti grąžinti) numerį. Pinigai Jums bus grąžinti per 7 darbo dienas.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS, ATSIĖMIMAS


Kur pristatote prekes?
Prekes pristatome visoje Lietuvoje.


Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Šiuo metu visas e-parduotuvėje užsakytas prekes Lietuvos teritorijoje pristatome nemokamai.


Ar galima prekes atsiimti pačiam?
Prekes galite atsiimti patys viename iš mūsų skyrių - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ar Panevėžyje.

 

Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekes (jei jos yra sandėlyje) pristatome per 2-7 darbo dienas. Jeigu prekių sandėlyje neturime, būtinai susisiekiame ir informuojame apie numatomą prekių pristatymo terminą. Jeigu prekes užsakote darbo dieną iki 12 val. ir jas mes turime sandėlyje, jos jau tą pačią dieną bus išsiųstos. Iškilus nesklandumams su prekių pristatymu su Jumis susisieksime el. paštu arba telefonu.


Kada galima atsiimti užsakytas prekes (atvykstant pasiimti pačiam)?

Užsakius prekes (jei jos yra mūsų sandėliuose) iki 15val., jos bus paruoštos atsiėmimui tą pačią dieną. Užsakymą pateikus vėliau, jis bus paruoštos sekančią darbo dieną.  Apie paruoštas atsiėmimui prekes informuosime el. paštu arba telefonu.

Kaip žinoti, kada prekės jau išsiųstos arba paruoštos atsiėmimui?
Apie tai Jus informuosime el. paštu arba telefonu.

 

GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI, PREKIŲ GRĄŽINIMAS

 

Kokios garantijos taikomos Jūsų parduodamoms prekėms?
Visoms prekėms taikoma gamintojo rekomenduojama garantija. Garantija negalioja, jei defektai atsirado dėl pirkėjo kaltės. Kiekvienai prekei ar prekių segmentui garantija yra taikoma individualiai atsižvelgiant į prekių asortimentą. Norėdami sužinoti konkrečios prekės garantinį terminą parašykite mums support.lt@slo.lt arba kreipkitės telefonu +370 5 2150070.

Ar galima grąžinti www.slo.lt e-parduotuvėje pirktas prekes?


Netinkamos kokybės prekių gražinimas – įsigijus netinkamos kokybės prekę, turite teisę reikalauti, kad pardavėjas pakeistų prekę tinkamos kokybės preke, sumažintų kainą arba grąžintų už prekę sumokėtus pinigus.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas – grąžinti arba reikalauti pakeisti kitomis galima ne tik netinkamos kokybės, bet ir tinkamos kokybės prekes. Pagal LR civilinio kodekso 6.362 str. 1 punktą, tai galima padaryti per 14 dienų nuo prekių gavimo. Išskyrus tokias prekes, kurių grąžinimas pagal LR įstatymus negalimas.

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Republikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29d. įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" ir kitais LR galiojančiais teisės aktais.

Kokius dokumentus reikia pateikti norint grąžinti prekę?

Užpildykite e-parduotuvės puslapyje patalpintą „Prašymą grąžinti prekes“. Prašymas dėl prekių grąžinimo išnagrinėjamas per 3 darbo dienas.

Rekomenduojami tiekėjai

Prysmian Draka

MEKA baneriukas 2016-07

SLO pataria

Naujienos el.paštu

Prenumeruok naujienlaiškį ir gauk patarimus, akcijinius pasiūlymus!

Title

© 2003-2014 UAB "SLO Lithuania"

Visa informacija esanti www.slo.lt yra griežtai saugoma LR įstatymų.

.NFQ internetinių parduotuvių kūrimas

LiveZilla Live Chat Software